chadarim کوهستان مازندران آيت ‌الله کوهستانی

chadarim: کوهستان مازندران آيت ‌الله کوهستانی چهل و پنجمین سالگرد سالگرد ارتحال روستای کوهستان بهشهر آيت ‌الله شيخ محمد کوهستانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار اجتماعی امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ض

آذری جهرمی گفت: اکنون همه گروه‌ها و جریان‌ها از اپوزیسیون‌های داخلی که به‌دنبال براندازی نظام نیستند ولی منتقدند گرفته تا اپوزیسیون‌های خارجی که به‌دنبال براندا

امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ض

وزیر ارتباطات: امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ضدانقلاب هست، این فضا را فیلتر کنیم

عبارات مهم : مسئولان

آذری جهرمی گفت: اکنون همه گروه ها و جریان ها از اپوزیسیون های داخلی که به دنبال براندازی نظام نیستند ولی منتقدند گرفته تا اپوزیسیون های خارجی که به دنبال براندازی نظام هستند، همه در توئیتر فعالند بنابراین باید در این فضای رسانه ای نوین ما نیز فعال باشیم.

آذری جهرمی گفت: اکنون همه گروه ها و جریان ها از اپوزیسیون های داخلی که به دنبال براندازی نظام کشور عزیزمان ایران نوشت: شبکه اجتماعی توئیتر کماکان فیلتر است ولی بازدیدکنندگان زیادی از جمله مسئولان رده بالای حکومت تا بازدیدکنندگان عادی در این شبکه اجتماعی فعال هستند. آگاهان از فضای رسانه ای نوین، فعالیت در توئیتر و دیگر رسانه های نوین را یک وقت جهت کشور در برابر تهدیدات می دانند. محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه ضمن اینکه خود در این فضا فعال است اخیراً جهت سفرا نیز دستورالعمل صادر کرده تا جهت تنویر افکارعمومی از این شبکه اجتماعی استفاده کنند و پادزهری باشند جهت حرکت هایی که علیه کشور عزیزمان ایران از سوی دشمن های انجام می شود. محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بر استفاده از فضای نوین رسانه ای تأکید دارد و فعالیت در این فضا را جهت مسئولان و رسانه ها نه تنها یک وقت می داند، بلکه اعتقاد است نباید به بهانه اینکه در این فضا ضد انقلاب است آن را فیلتر کنیم. وزیر ارتباطات در دیدار و نشست صمیمانه با مسئولان روزنامه «ایران» راجع به فضای رسانه ای نوین و فعالیت در این فضا سخن گفته است که می خوانید.

آغاز خط دهی از توئیتر

امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ض

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فضای نوین رسانه ای در دنیا بسیار چابک هست، گفت: رسانه ها در دنیا و در فضای نوین دچار تحول بزرگی شده است است و خبرها و خط دهی از اینترنت و توئیتر شکل می گیرد. مطالب در این شبکه مجازی جهت یک درصدی از جامعه که در آنجا حضور دارند گفته و پرداخته می شود و بعد از تبادل نظر به رسانه ها می رسد.

وی افزود: من به تمام مسئولان و رسانه ها توصیه می کنم که در توئیتر فعال باشند. حتی اخیراً به آقای قمی مدیر تازه شرکت تبلیغات اسلامی نیز توصیه کردم در توئیتر فعال باشد و به این شبکه اجتماعی بپیوندد. آقای قمی مانند خیلی از مسئولان اعتقاد است که در این محیط ضد انقلاب ها هستند. ولی من به ایشان گفتم که جهت شما مثالی می زنم. در وقت مجلس که کاندیدای وزارت ارتباطات شدم راجع به من چه می گفتند؟ می گفتند ناخن کش، بازجو، مخوف، دزد و… حتی جلاد سایبری را راجع به من ترند کردند ولی اکنون راجع به من چه می گویند؟ جهت عوض کردن فضا باید بلد باشیم چگونه کار کنیم هنگامی که مسئولی نمی تواند کار کند از او انتقاد هم می کنند بنابراین باید اشتباه خود را بپذیرد و آنها را اصلاح کند. نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ضد انقلاب هست، این فضا را فیلتر کنیم.

آذری جهرمی گفت: اکنون همه گروه‌ها و جریان‌ها از اپوزیسیون‌های داخلی که به‌دنبال براندازی نظام نیستند ولی منتقدند گرفته تا اپوزیسیون‌های خارجی که به‌دنبال براندا

آذری جهرمی در ادامه گفت: اکنون همه گروه ها و جریان ها از اپوزیسیون های داخلی که به دنبال براندازی نظام نیستند ولی منتقدند گرفته تا اپوزیسیون های خارجی که نماد آنها رسانه هایی مانند بی بی سی، من و تو، و… است و به دنبال براندازی نظام هستند، همه در توئیتر فعالند بنابراین باید در این فضای رسانه ای نوین ما نیز فعال باشیم.

جوان ترین وزیر کابینه در ادامه افزود: دولتمردان در فضای توئیتر بسیار ضعیف عمل می کنند و به نوعی حضور ندارند. اگر هم بعضی حضور دارند یا اسیر جریان سازی می شوند یا بعضی صفحات مجازی خود را به تابلو اعلانات جهت تبریک، تسلیت و بازدیدها و نهایت گذاشتن چند تصویر خلاصه کرده اند. در صورتی که نباید این گونه باشد. به شخصه در فضای رسانه ای نوین در توئیتر و اینستاگرام فعالم ولی مراقب جریان سازی نیز هستم و می دانم چه کسی با منشن کردن یک متن با 40 آی دی متفاوت دنبال جریان سازی است و چه کسی مطلبی را بدرستی و بحق بیان کرده است.

باز کردن فضای نقد در کشور

امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ض

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه رسانه های امروز برخط هستند، گفت: دیگر وقت چاپ بولتن خبری با عبور از خوان ها و ممیزی های متفاوت گذشته هست. اکنون دیگر تمام اخبار و اتفاقات و مطالب به لحظه است و پاسخ ها نیز باید به لحظه باشد.

وزیر ارتباطات راجع به انتقاد از مسئولانی که در رسانه های نوین خبررسانی می کنند و حرف های جالب خود را در این عرصه بیان می کنند و این گونه به نظر می رسد که این اتفاق باعث شده است تا روزنامه های رسمی جایگاه و مرجعیت خود را از دست بدهند، گفت: هنگامی که به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمدم با این چالش مواجه بودم که خبرنگاران حوزه وزارت ارتباطات از اینکه روابط عمومی اطلاع رسانی نمی کند، انتقاد و اعلام می کردند که وزیر ارتباطات خبرها را در اینترنت مانند اینستاگرام و توئیتر بازتاب می دهد از این رو ما چه خبری را منتشر کنیم.

آذری جهرمی گفت: اکنون همه گروه‌ها و جریان‌ها از اپوزیسیون‌های داخلی که به‌دنبال براندازی نظام نیستند ولی منتقدند گرفته تا اپوزیسیون‌های خارجی که به‌دنبال براندا

آذری جهرمی با اشاره به اینکه این اتفاق خوبی است که مسئولان و افراد در فضای رسانه های نوین اطلاع رسانی می کنند گفت: هنگامی که مسئولان و افراد اخبار را خود اطلاع رسانی می کنند دیگر مسئولیت آن به دوش خبرنگاران نیست که بخواهند هزینه تکذیبیه ها را نیز بپردازند. بنابراین همان طور که اشاره کردم درعرصه کنونی وظیفه رسانه ها خبررسانی دست اول نیست، بلکه غنی سازی اخبار و ارائه تحلیل ها و نقد ها هست. در فضای رسانه ای تازه باید مطابق شیوه نوین آن پیش رفت. البته ناگفته نماند باید فضای نقد هم در کشور باز شود و بعضی سعه صدر خود را اوج ببرند تا رسانه ها بتوانند نقد کنند، آیا که اگر فضای نقد در رسانه ها باز باشد رسانه های معاند نظام دیگر جایی نخواهند داشت و اخبار و اطلاعات را از منابع داخلی و رسمی دریافت می کنند.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه جای خبررسانی در فضای نوین رسانه ای و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … است نه به چالش کشیدن و تحلیل آنها، گفت: چالش ها را باید به فضای رسانه های سنتی و مولتی مدیا کشاند. هنگامی که راجع به براق سازی صحبت می کنم و می خواهم این عنوان را به چالش بکشم عده ای می گویند در شبکه های مجازی حرفت را بگو. چالش را باید با مجری و فرد دیگری انجام داد تا به نتیجه درستی برسد و برد داشته باشد بنابراین در اینجاست که باید صدا و سیما و دیگر رسانه ها بخصوص رسانه ای مانند روزنامه کشور عزیزمان ایران به میدان بیایند.

امروز جریان سازی از توئیتر شکل می گیرد / نباید به بهانه اینکه در فضای توئیتر ض

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه دولت تریبونی در صداوسیما ندارد و دیگر رسانه ها نیز مواضع دولت را نمی گویند، افزود: اکنون هجمه ها علیه دولت زیاد هست. حتی بعضی از روزنامه های دولتی کم از اپوزیسیون نیستند و به جای انتقاد تخریب می کنند. با وجود چنین رسانه هایی دولت به دشمن دیگری نیاز ندارد. مطالبی را بعضی رسانه های داخلی مطرح می کنند که ضد انقلاب هم آن را مطرح نمی کند. البته اگر ضد انقلاب چنین مطالبی را بگوید مردم قبول نمی کنند ولی هنگامی که رسانه های داخلی می گویند، قبول می کنند.

آذری جهرمی گفت: امروزه رسانه سنتی ما نیز بدرستی عمل نمی کند. حتی بعضی از مجموعه ها به جای اینکه فضای خبری را در دست بگیرند برنامه ارزش این است تا رسانه ها را به گونه ای ساکت کنند تا علیه آنها چیزی ننویسند و زیاد هم به دنبال حمایت و تعریف و تمجید هستند.

واژه های کلیدی: مسئولان | رسانه ای | رسانه ها | وزیر ارتباطات | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه