chadarim کوهستان مازندران آيت ‌الله کوهستانی

chadarim: کوهستان مازندران آيت ‌الله کوهستانی چهل و پنجمین سالگرد سالگرد ارتحال روستای کوهستان بهشهر آيت ‌الله شيخ محمد کوهستانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هفت سال به من بی‌احترامی کردند ، حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم

سرمربی پیشین کلوب استقلال با بیان اینکه حکم کسر ۶ امتیازی از این تیم را دارد، گفت: ۷ سال به من بی احترامی شد و حالا حتی یک ریال از مطالباتم از استقلال را نمی‌بخ

هفت سال به من بی‌احترامی کردند ، حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم

حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم/ هفت سال به من بی احترامی کردند

عبارات مهم : اعتصاب

سرمربی پیشین کلوب استقلال با بیان اینکه حکم کسر ۶ امتیازی از این تیم را دارد، گفت: ۷ سال به من بی احترامی شد و حالا حتی یک ریال از مطالباتم از استقلال را نمی بخشم.

به گزارش مهر، شکایت صمد مرفاوی از استقلال به AFC و پاسخ مشاور حقوقی کنفدراسیون فوتبال آسیا به سرمربی سابق آبی ها بابت مطالبات وی از کلوب استقلال تبدیل به سوژه ای داغ در خصوص این تیم شد. سرمربی پیشین آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: بابت سال ۸۸ مطالباتی بالغ بر ۱۳۰ میلیون از استقلال دارم که حکم آن را از کمیته انضباطی در سال ۸۹ گرفتم. از مطالبتم ۸ و از حکمی که گرفتم ۷ سال می گذرد و دریغ از یک ریال از این مطالبات که دریافت کرده باشم. مدیران کلوب استقلال سالهاست که از اعمال قانون خودداری کرده و بدتر از آن این که به من بی احترامی کردند.

هفت سال به من بی‌احترامی کردند ، حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم

* بازیکنان اعتصاب می کنند و پولشان را می گیرند

بازیکنان اهرم فشاری به نام اعتصاب دارند و با این اهرم فشار پولشان را می گیرند. مگر همین فصل گذشته بازیکنان استقلال اعتصاب نکردند و کلوب ناچار شد حق و حقوقشان را بدهد. حالا من یا امثال من که ابزار اعتصاب نداریم باید چه کار کنیم تا حق و حقوق مان را بگیریم؟ آیا امکانی به جز شکایت داریم؟

* به AFC اطلاع رسانی کردم

سرمربی پیشین کلوب استقلال با بیان اینکه حکم کسر ۶ امتیازی از این تیم را دارد، گفت: ۷ سال به من بی احترامی شد و حالا حتی یک ریال از مطالباتم از استقلال را نمی‌بخ

خیلی ها می گویند آیا به AFC شکایت کردی و آبروی استقلال را بردی. اولا که من به AFC شکایت نکردم که اگر می کردم هم کاری خارج از حق را انجام نداده بودم. ثانیا من فقط به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع رسانی کردم. هنگامی که مجوز حرفه ای کلوب استقلال صادر شد من مدارکی که داشتم را با نامه ای جهت AFC ارسال کردم و سئوال کردم که چطور می شود هنگامی که این کلوب به من بدهکار است مجوز حرفه ای می گیرد؟ به هرحال خوشحالم که یک نفر پیدا شد جواب مرا بدهد.

* به کلوب و فدراسیون اطلاع داده بودم

من در تاریخ های ۱۶ و ۱۷ مهر در نامه هایی جداگانه به فدراسیون فوتبال و کلوب استقلال اطلاع دادم که اگر اینبار پاسخ مرا ندهید به AFC اطلاع رسانی می کنم. در این نامه ذکر کردم که ۳ روز وقت دارند پاسخ مرا بدهند. ۳ روز که هیچ، من ۳۰ روز بعد از آن صبر کردم و دریغ از یک تماس از فدراسیون یا کلوب که بخواهند حال ما را بپرسند. جهت من چاره ای جز مکاتبه با AFC نگذاشتند. خودشان مرا وادار کردند به AFC اطلاع بدهم.

* زور کمیته انضباطی هم به کلوب ها نمی رسد

هفت سال به من بی‌احترامی کردند ، حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم

آقای حسن زاده رییس کمیته انضباطی شاهد هستند که من چند سال جهت دریافت حق و حقوقم رفت و آمد کردم. ایشان لطف کردند و حکم مرا دادند و کارها خودشان را کردند. ولی خب زور ایشان هم مثل ما به کلوب ها نمی رسد. کلوب استقلال سالهاست به آسانی در نقل و انتقالات شرکت می کند و حاضر نیست پول ما را بدهد.

* حکم کسر امتیاز استقلال را دارم

سالهاست که حکم کسر امتیاز استقلال را دارم. چند سال است این حکم دست من هست. از زمانی که آقای عزیز محمدی رییس شرکت لیگ بود. آن وقت آقای عزیز محمدی حکم را اجرا نکرد و من هم سکوت کردم. تا همین الان هم سکوت کردم در حالی که می توانستم از این حکم بعنوان اهرم فشار جهت گرفتن مطالباتم استفاده کنم. ولی این کار را نکردم.

سرمربی پیشین کلوب استقلال با بیان اینکه حکم کسر ۶ امتیازی از این تیم را دارد، گفت: ۷ سال به من بی احترامی شد و حالا حتی یک ریال از مطالباتم از استقلال را نمی‌بخ

* طرفداران تیم استقلال بدانند در این کلوب چه خبر است

هواداران استقلال باید آگاهانه با پرسشها برخورد کنند. نباید امثال من که ۷ سال است دنبال حقوقم می دوم را متهم به بی تعصبی روی باشگاهم بکنند. هوادار استقلال باید بداند که مدیران این کلوب ملزم هستند جانب عدل و انصاف را داشته باشند و از حق الناس بپرهیزند. بلاک کردن پول من طی ۷ سال آیا به جز حق الناس است؟ آیا من این حق را ندارم که جهت دریافت مطالباتم دست به کار شوم؟ آن هم هنگامی که که هیچ گوش بدهکاری در این کلوب نیست که حرف های ما را بشنود. مدیران باید صداقت و عدالت داشته باشند.

هفت سال به من بی‌احترامی کردند ، حکم کسر ۶ امتیازی استقلال را دارم

* پول میلیاردی زور می دهند ولی مطالبات ناچیز مرا نمی دهند

در همین کلوب در این چند سال چقدر بابت سوء مدیریت پول هایی داده شده است که نباید پرداخت می شد. همین الان به مگویان پول می دهند در حالی که بازیکن این تیم نیست ولی با آنها قرارداد دارد. تازه پول مگویان میلیاردی هست. از این مثال ها زیاد هست. این ها سوء مدیریت است و مدیران کلوب با این سوء مدیریتی که دارند نتوانسته اند با امثال من بعد از این همه سال تسویه حساب کنند.

* من از این مردها استقلالی تر هستم

آقایان مرا به استقلالی نبودن و بی تعصبی به این تیم متهم می کنند ولی باید بدانند که من از خیلی از این ها استقلالی تر هستم. شاید نسل تازه یادشان نیاید ولی من و امثال من دو بار با استقلال در فینال آسیا بودیم و یکی از همین ستاره هایی که الان هواداران به آن افتخار می کنند را ما کسب کردیم.

من سالهای زیادی جهت این تیم بازی کردم و بعد از آن در همین تیم مربیگری کردم. در تیم های پایه استقلال مربی بودم و تعدادی از ستاره های این تیم را در همان تیم ها ساخته و پرداخته کردم. این بی انصافی است چون حقم را می خواهم به بی تعصبی به استقلال متهم شوم.

* یک ریال از حقم را نمی بخشم

بعد از ۷ سال بی اعتنایی به من تازه به من می گویند از ۵۰ درصد مطالباتت بگذر. مگر کل این پول چقدر است که من بعد از ۷ سال نصف آن را ببخشم. به خدا اگر همان موقع یا بعدا با من با احترام برخورد می کردند حاضر بودم زیاد این پول را ببخشم. ولی الان حتی یک ریال از آن را هم نخواهم بخشید.

* هنگامی که پورحیدری مال و جانش را گذاشت و گفتند طلبکار نیست

نمی دانم شاید هم انتظار من از مردها بی جا باشد. هنگامی که فردی مثل پورحیدری که جان و مال و زندگی اش را جهت این کلوب گذاشت بعد از فوتش گفتند که قراردادی نداشته و پولی طلب ندارد، من نباید انتظار برخوردی بهتر از این داشته باشم. ولی تاکید می کنم که از حقم نخواهم گذشت و جهت گرفتن آن تلاش می کنم.

واژه های کلیدی: اعتصاب | استقلال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه